2 Kasım 2017 Perşembe

RAHİM GÜNDÜZ, Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı TPAO Araştırma Merkezi Grubu (İdare / Makam Şoförü - Protokol Şoförü) Emeklisi

RAHİM GÜNDÜZ
RAHİM GÜNDÜZ
Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı
TPAO Araştırma Merkezi Grubu (İdare) Emeklisi
12 Aralık 1949 yılında Kars’ın Posof kazasında doğdum.
Ailem, 1956’da Sarıkamış’a göç etti. Sonuçta Sarıkamış’ın Bozat köyüne yerleştik.
1957 yılında ilkokula başladım. 
1963’de ilkokuldan başarıyla mezun oldum.
Orta Okula kayıt yaptırdım. Fakat bu ara, uzun süren bir hastalık geçirdiğim için, kayıt olduğum halde ortaokula devam edemedim.
1965 yılında Babam TPAO Batman Bölge Müdürlüğünde çalışmaya başladı.
Bir süre sonra ailemizi de Batman’a götürdü.
Aile Batman’da ailece dört yıl kaldık.
Bu dört yılın sonunda tekrar köye döndük. Ben Köyde bir yıl kaldıktan sonra 1970 yılında Vatani Görevini yapmak üzere Askere gittim. Askerliğim Kütahya’da başladı. İzmir’in Gaziemir ilçesinde gördüğüm iki aylık bir (Bina Elektrik Tesisatçılığı) kursundan sonra; Bursa ili, Yenişehir İlçesi “6. Ana Jet Üssü”nde askerlik görevimi başarıyla tamamlayıp terhis oldum.
Bu sırada Babam Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı (TPAO) Genel Müdürlüğü Arama Grubunda çalışmakta idi.
Ben de TPAO’ya girdim.
1972 yılında Adıyaman da bir yıl çalıştıktan sonra; Sinop Ayancık’ta Ozan Sungurlu ile birlikte saha da görev yaptım. Sezon sonu tekrar Adıyaman’a döndüm.
1974’de Lüleburgaz’a gönderildim. Burada yaklaşık Bir yıl çalıştıktan sonra, Ankara’ya döndüm ve Araştırma Merkezi Grup Başkanlığı’nda hizmetimi sürdürdüm.
1995 yılında “TPAO’nun çalıştığı süre içinde hiçbir kaza yapmamış ve hiçbir kaza veya hasara sebep olmamış tek Şoförü sıfatıyla” onur ve takdirle emekli oldum.
Şimdi Ankara’da, Öveçler de ikamet etmekteyim.
TPAO’ya minnettar ve müteşekkirim.
Bu vesileyle Rabbim, TPAO’nun toprağına bereket, ömrüne ömür katsın;
TPAO ilelebet yaşasın ve ülkemize hizmet etsin dilerim.
Ben bir TPAO’cuyum.
Bilinçli bir TPAO Sevdalısıyım. TPAO’nun her daim gelişmesini, büyümesini, eski güç, bütünlük ve kudretine erişmesini, tekrar kavuşmasını ve bu güne kadar TPAO tarafından kurulmuş PET-KİM, BOTAŞ, DİTAŞ, İGSAS, TPIC v.b. gibi bütün kurum ve kuruluşları yine bünyesinde toplasın isterim.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder